16 ynka dagar!

Jag har precis vaknat och ligger och taggar med Stephanie om att det bara är 16 dagar kvar tills vi åker till LONDON!! Vi har plannerat den här resan sen i sommras då vi satt och åt middag på mitt landställe, och att nu tänka sig att det bara är 2 1/2 vecka kvar. Galet galet!
Vi ska vara där i 4 dagar och shoppa, njuta, vandra, uppleva matkulturen och massa annat skoj! Jag är ganska taggad på att just kolla vad för några olika bakverk och maträtter de har att bjuda på, medan Stephanie tänker mest på kläderna.. Men jag drar med henne på mina matupplevelser ändå!
Jag längtar till afternoon tea, med massa små söta smörgåsar, scones och såklart te. Sen är väl fish n chips ett måste? Aldrig provat det, så det blir interessant, har också hört att man måste pröva deras indiska mat. Det är ju jätte många som immigrerar från indien, det är kanske därför :)
Nu ska vi upp och äta frukost och plannera varända detalj! Haha jag är ju en mycket organiserad människa, ibland driver jag Stephanie till vansinne för jag vill bestämma vartända steg. Ni får ha en mysig dag, dock med lite tråkigt väder, så återkommer jag lite senare med ett nytt smarrigt recept!


http://library.thinkquest.org/06aug/01253/Hotspots%20in%20Europe/3004617London.gif
(bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0