Hemma

Gokväll alla baksugna läsare! Nu har jag kommit hem efter en otroligt fin resa. Jag och min bästa kompis Stephanie hade så himla kul och verkligen njöt av tiden i London med 26 grader(!!!!). Jag skulle kunna egna en hel memoar till att berätta om vad vi gjorde och så, men den här bloggen handlar ju om bakning och mat så därför visar jag upp alla mina fantastiska matupplevelser!
Jag kan minst sagt säga att det var många, men jag kommer iallafall berätta om en av mina favoriter. Nämnligen hotell frukost buffén, det är ju en av de godaste grejerna jag vet!
På hotellet som vi bodde på var utbudet stort, alla mina favoriter som croissanter (vanliga, chokladfyllda och mandelmassafyllda), scrambled eggs & bacon, härliga bröd sorter och färsk frukt var närvarande. Det ända jag saknade som jag faktiskt blev lite förvånad av at de inte hade var pannkakor. Det brukar ju vara standard, but i guess you can't have it all.
Hoppas ni har en super påsk!


Ägg, våfflor, grönsaker, parmaskinka.


Te, färsk frukt, blåbärs & choklad muffins (vilket var de absolut bästa muffinsarna jag någonsin smakat) och en croissant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0