LONDON!

Åh! Nu är det äntligen dags för mig och min bästa kompis Stephanie att fara iväg till London!! Iförsig åker vi inte förens imorgonbitti, men då kommer jag inte hinna blogga. Jag ska ta massa bilder på alla matupplevelser, vilket kommer bli många. På listan står strabucks (redan på arlanda), hotell frukostbuffé, fish n chips, afternoon tea, indiskt, jamie olivers italia och massa annat spontant! Sen ska vi förstås shoppa galet, turista flitigt, gå fina promenader i hyde park, nattaktiviteter och enbart njuta!
Hoppas ni får ett riktigt härligt påsklov fylld med massa bak förstås! Kommer hem på torsdag med massa blogg inlägg!

Här kommer mitt mästerverk som blev en otrolig succé! Receptet kommer upp efter london!
Varsegod och dregla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0