Veckans Mumsbit

Idag har jag firat min fina syster som fyller 36 år idag, stort grattis till henne! Jag och mina föräldrar åkte ut till min systers landställe och åt lunch. Det var jätte härligt väder och god mat.

Nu ska vi koncentrera oss åt veckans mumsbit! Eftersom vi har ett litet körande tema här med matupplevelser från London så tänker jag ägna veckans mumsbit till det också! Jag har så mycket kvar att visa och börjar med glädjen som spreds när vi såg att Crispy Cream hade små stånd lite runt omkring den fina staden.
Crispy Cream är ett amerikanst märke som gör väldigt smaskiga munkar! Allt från de originella glasserade, chokladöverdragna, jordgubbkrämsfyllda och cookies & cream smaksätta. När vi insåg att det fanns där i den tjusiga food hall, alldeles brevid vårat hotell, så bestämde vi oss för att köpa varsin och sätta oss med den skinande solen i hyde park.
Jätte, jätte mysigt var det! Ifall ni får chansen att pröva dessa munkar så är det ett måste! De är färska och saftiga samtidigt som krämen, i de fyllda munkarna, är smakrik och riktigt god!

4.5/5 ger jag min favorit av dem alla Strawberry Cream!


Chocolate glazed, Strawberry & Cream

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0