Veckans Mumsbit

När man varken har tid eller ork att baka och sötsuget är otroligt högt, man vill inte ha några fjantiga småkakor utan en riktigt maffig tårta, det är då man går ner till närmaste butik och köper frödinges tårtor. Frödinge är ju annars kända för deras kladdkakor men de gör också mumsiga tårtor för ett behagligt pris.
Det finns två smaker att välja mellan. En mörk chokladmoussetårta med bär och den andra med vit chokladkräm/mousse och bär. Mitt sug går direkt till den vita chokladtårtan! Jag och vit choklad har en speciell relation, det klickar liksom.

Fick smaka en bit av vit chokladtårtan, av min snälla kompis, och den var väldigt smaskig för att vara köpt.
Jag ger den en: 4/5.


(bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0