Boost me up

Jag är så otoligt trött efter att jag igår var uppe alldedes försent (vilket var 11, hehe men jag behöver min beauty sleep) och kollade på luftslottet som sprängdes som gick på ettan! Läskigt bra film, tycker ändå att män som hatar kvinnor är bäst men de andra är inte långt ifrån. De ska ju göras en amerikansk version med bond killen Daniel Craig. Kan inte riktigt se hur han och Mikael Nyqvist är lika men men..

Eftersom jag är så slö idag tänker jag försöka peppa upp migsjälv med att göra vit varmchoklad och lyssna på en brud som livar upp festen! Hon har rytm, taktkänsla och framförallt heta dance mooves...
Den ska spelas medan jag:

Häller 4 dl mjölk i en kastrull, bryter ner 50 g vit choklad och låter det värmas upp. Ha inte på för hög värme och rör om hela tiden så det inte bränns! För att lyxa till det kan du strö i lite kanel. När du ser att det har blandats väl, häller du drycken i glas och du kan antingen pynta med lite kakao eller en klick vispgrädde! Mums, som Maria Montazami brukar säga.




WAAAY HOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0