My two pals Ben and Jerry

Tjulululu! Har ni också sett att det har kommit två nya Ben&Jerry smaker? Varje gång det kommer en ny smak blir man så sugen att köpa en. De nya verkar jätte spännande, det är både roliga smaker och rättvise märkt! We like, noh? Så fort jag såg att dom har lanserat en med kokos var jag tvungen att köpa hem den. Det är nämlingen så att jag har en enorm kärlek för kokos! Kokos funkar till allt ju, kakor, tårtfyllning, allt. Vad är en kokos boll utan kokos liksom?

Glassen var ganska god som förväntat, krämig choklad glass, med choklad och kokos virvel och choklad överdragna små kakbitar. Blir ni sugna nu? Dock är min favorit Baked Alaska, min kärlek för vit choklad är nog snäppet större än den för kokos, hehe. Coconuttery fair hette den och den får en värdig 3,5/5 av mig. Har ni smakat den andra nya, nordic water peace tror jag den heter. Är den god?

Nu ska jag ut och luncha med Jessica och Catti!

Ha en fortsatt trevlig lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0