Veckans Mumsbit

Jag har beslutat att börja en ny händelse! Nämlingen Veckans Mumsbit, där jag varje vecka visar någonting jag tycker är riktigt smaskigt. Det kan vara allt från någon köpt vara eller ett mysigt fik eller några av mina allmänna favoriter. Jag hoppas det låter spännande med ett litet pågående tema här i bloggen.

Jag tänkte börja med vilken min favorit Marabou är. Igentligen äter jag nästan aldrig marabou, men då det händer föredrar jag digestive smaken! Det är den perfekta blandningen mellan söt mjölk choklad och krispiga kex bitar.
Eftersom jag har bott utomlands mesta delen av mit liv så trodde jag väldigt länge att man utalade kexen på engelska sättet (daijgestiv), tills min kompis kollade frågande på mig och sa att det faktiskt inte utalades så. Haha där fick jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0